pentru participanți. întrebări frecvente
-
1. Avem un interval anume când trebuie să fim acolo?
Da, programul corespunde orarului evenimentului: Vineri: 12:00 – 22:00 Sâmbătă: 10:00 – 22:00 Duminică: 10:00 – 20:00
-
2. Trebuie să venim toate cele trei zile?
Ideal da, însă dacă participați doar în anumite zile, vă rugăm să confirmați în prealabil acest lucru.
-
3. Unde va fi amplasat standul nostru și ce dotări vom avea (mese, scaune, cort, curent)?
Fiecare entitate își aduce mobilierul necesar (mese, scaune, cort). Resursele organizatorilor sunt foarte limitate și alocate în special pentru dezbateri și zona de dans.
Curent electric: disponibil în limitele unui consum normal. Dacă aveți nevoie absolută, vă rugăm să anunțați din timp organizatorii. Pentru cei care au nevoie de acces la curent - este OBLIGATORIE achiziționarea și menținerea permanentă la stand a unui extinctor (model aici: https://www.firestopserv.ro/product/stingator-cu-pulbere-p1-auto-omologat-rar/)
Încărcat telefoane: există stație de încărcare la Cafe Verona.
Amplasamente: găsiți harta cu locația fiecărui stand pe prima pagină a site-ului.
-
4. Putem aduce o cutie de donații?
Da, este permis.
-
5. La ce oră se montează vineri/ sâmbătă și demontează lucrurile în ultima zi?
Vineri se montează între 10-12, sâmbătă între 9:30-10:30. Demontarea se face orele 20:00 și 22:00, duminică.
-
6. Există pază pe timp de noapte sau un spațiu unde putem lăsa obiecte de valoare?
Da, există pază pe timp de noapte. Totuși, lucrurile de valoare trebuie preluate zilnic la finalul programului. Spațiul nostru de depozitare este foarte mic și destinat doar obiectelor de dimensiuni reduse.
-
7. Se semnează un document de colaborare?
Nu, participarea nu presupune semnarea unui contract sau protocol.
-
8. La ce oră se termină activitățile seara?
Conform programului:
Vineri și sâmbătă: la ora 22:00
Duminică: la ora 20:00